Paar reklaami standardite ameti otsuseid

[ad_1]

Ühendkuningriigis on Advertising Standards Authority otsustanud online-kasiinooperaatori ElectraWorks Limited vastu, kui on tuvastanud, et ettevõtte üks reklaam oli rikkunud kohalikke vastutustundlikke turundusprotokolle.

Reguleeriv asutus teatas ametliku pressiteate vahendusel, et iGamingi ettevõte on rikutud mitteülekandelise reklaami ning otsese ja reklaamkampaania turvakoodiga, lubades oma domeeni FoxyGames.com tasulisel Google’i otsingureklaamil märgendirida kuvada ” Teeni raha internetis – Foxy Games – Play Online ”ja kuvatakse siis, kui kasutati otsingutermini„ teeni raha internetis ”.

Põhipunkt:

Advertising Standards Authority teatas, et 11. juulil nähtud reklaami peeti rikkunuks, kunareklaamijad ei tohi väita, et hasartmängud võivad olla lahendus rahalistele probleemideleVõi mis tahes viisil välja pakkuda kuialternatiiv tööle või viis rahalise kindluse saavutamiseks. ”

Loe reklaamistandardite ameti avaldust …

“Kaalusimeteenige raha veebis”Väitis tarbijatele, et reklaamija pakutavat hasartmängusüsteemi võiks kasutadateenidaRaha ja saada seeläbi korrapärane sissetulekuallikas. Me arvasime, et see viitab sellele, et hasartmängud võivad olla viis rahalise kindluse saavutamiseks. ”

Absoluutne embargo:

Reguleerija deklareeris, et Gibraltaril ElectraWorks Limited süüdistanud rikkuva reklaami välimustinimlik vigaJa võttis viivitamatult meetmeid selle eemaldamiseks. Kuid organisatsioon teatas lisaks, et reklaam olisotsiaalselt vastutustundetuJa peab nüüdkaebuse vormis uuesti ilmuda. ”

Kaebuse esitamine:

Sellega seotud uudistes selgitasid Reklaamistandardite Amet järgnevat pressiteadet, et tal ei õnnestunud leida Malta iGamingi operaatori telereklaami Betfair Casino Limited Selle eest BetfairCasino.com domeeni, rikkudes selle reegleid.

Alacrity hirm:

Reguleeriv asutus teatas, et selles teises reklaamis oli meesreisija näidanud rahulikult hasartmängude meelelahutust istudes lennujaama lahkumissalongis kui teised tormasid oma lendudele. Organisatsioon teatas, et üks kaebuse esitaja vaidlustas selle reklaami vastutuse, kuna oli mures, et seekujutas hasartmänge elus prioriteediks, näidates kedagi, kes mängis ajalises surves pärast tema lennu viimast pardale kutsumist. ”

Täielik kontroll:

Sellegipoolest Reklaami standardite amet teatas, et ta ei leia seda reklaami rikkumast, kuna see pole andnudmulje, et inimesed peaksid hasartmänge mängima olukordades, kus neil on tõepoolest oht, et neid häiritakse olulisest ülesandest. ”Reguleerija teatas lisaks, et kuulutuse kiitis heaks Selge ja oli mehele näidanud, etpaistis olevat teadlik oma ümbrusest ja pardale mineku ajast‘, Kui ta Betfairi kasiino rakenduse avamiseks oma telefoni rahulikult taskust eemaldas.’

Reklaamistandardite ameti teine ​​otsus oli järgmine:

„Kõneülekanne, mis kirjeldabneli minutit ja 53 sekundit’Soovitas, et mees kavatses vaid kiiret mängu pidada Betfairi kasiino enne tema lennu väljumist. Tema lõdvestunud käitumine viitas veelgi sellele, et ta reisib vabal ajal ja seetõttu ei viidatud sellele, et hasartmängud oleksid tema elus teiste kohustuste ees esikohal. Seetõttu jõudsime järeldusele, et reklaam ei kujutanud sotsiaalselt vastutustundetut hasartmängukäitumist, ei soosinud ega julgustanud seda ega kujutanud hasartmänge hädavajalikuna või elus prioriteedina.



[ad_2]

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga