Oryxi turundusriist käivitas tohutu edu!

[ad_1]

Oryx Gaming teatas, et oma edetabelite ja turniiririista turuletoomine on olnud edukas pärast seda, kui kaks operaatorit teatasid esialgsetest tulemustest, mis näitasid mängude aktiivsuse suurt kasvu, mängijate kaasamise, konversioonide ja hoidmise määra.

Bragg Gaming Groupi ettevõtte (TSXV: BRAG) tutvustati 2020. aasta mais Reaalajas turniirid ja mängusisesed edetabelid turundusriist võimaldas operaatoritel korraldada mänguautomaatide turniire mitme mängu pakkuja vahel koos reaalajas andmevooga, mis võimaldab mängijatel jälgi ja võrdle enda tulemusi koos teistega.

Kümme tuhat, sada üheksakümmend kaks mängijat osales kahes eraldi turunduskampaanias, mis korraldati selle tööriista abil. 10 päeva, rahalised auhinnad ja tasuta ümmargused stiimulid anti ära, mille tulemusel operaatorid nägid kohe suuremad naelu nii panuse suuruse kui ka mängija sessiooni pikkuse osas.

Tasuta voorud stimuleerivad mängude vahetajat:

Kaks operaatorit teatasid, et esialgsed tulemused näitasid a 47 protsenti paisub panuste koguarvust, samal ajal kui mängude voorude arv kasvas 5% 51 protsenti ja mängijate arv kasvas 44 protsenti. Kuid millal tasuta voorude stiimulid olid kampaaniasse kaasatud, panuste kogusumma kasvas kiiresti 184 protsenti, mänguvoorude arv võrra 207 protsenti, ja mängijate arv hüppas uskumatult 258 protsenti.

Võimas turundusriist:

Ametlikus pressiteates teatas Oryx Gaming tegevdirektor, Matevz Mazij, kommenteeris edukat käivitamist, märkides …

„Meil on hea meel näha juba meie reaalajas turniiride ja edetabelite tööriista tulemusi ning seda, kuidas meie partnerid saavad seda hõlpsalt kasutada võimsa turundusriistana, mis aitab mängijatel põnevust, meelelahutust ja kaasahaaramist hoida, kui nad mängivad oma armastatud mänge. kõige rohkem. ”

Ljubljana peakorteri uudistaja ainulaadsed reaalajas turniirid ja edetabelid pakuvad reaalajas andmevoogu koos sujuva seadistamisega, mis ei vaja mingit integratsiooni. See on ainulaadne ka selle poolest, et võimaldab operaatoritel luua eksklusiivse konkurentsikeskkonna, nii et mängijad tahavad võita nii mängitavat mängu kui ka teiste vastu.

See täiustab mängimist ja stimuleerib mängijaid võitma võitu või naasma mängule, kus toimub turniir, lisades samal ajal veel ühe põnevuskihi ning pakkudes operaatoritele optimeeritud teisendus- ja hoidmisriista.



[ad_2]

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga