NetEnt lisab kaubamärgiga hämmastava hiti

[ad_1]

Mängijad kogu maailmas hindavad kindlasti NetEnti uusimat väljaannet Street Fighter II: The World Warrior Slot, mis muudab Capcomi poolt enimmüüdud 1991. aasta arkaadmängu veebipõhiseks ja liitub tarnija üha laieneva kaubamärgiga toodete valikuga.

Uus 5-rull, 5-rida Klaster maksab videopesa annab endast parima, et elada Jaapani videomängude arendaja ja väljaandja toodetud legendaarse võitlussarja teise ossa. Aidates seda kaasa, mäng pakub algsed kaheksa peategelast sealhulgas E. Honda, Zangief, Ken, Blanka, Dhalsim, Ryu, Guile ja Chun-Li.

Kujundasime mängu, et õhutada mängijate nostalgilist konkurentsivõimet kogu mängu vältel. ”

Märkide valik:

Selle keerutamisega klassikale Capcomi videomäng, jäljendab pesa originaalse 1987. aasta tabamuse järgu lahingumehaanikat, mängides tähemärgi, mille mängija valib väljakutsujate vastu, ja lastes rullidel võidu kindlaks teha. Iga märk mõjutab mängu erineval viisil.

Tegelase saadud kahjustuse määr määratakse võidukombinatsioonide abil ja lahingud jätkuvad, kuni üks võitleja kasutab ära kõik oma tervisepunktid. Kaotava mängija au saab siis lunastada ja nad on võimelised ka natuke raha võitma Car Smash boonusmäng. Vahepeal käivitavad võitjad mitmetasandilise taseme Võta ülemused tasuta keerutusi ja astuge nelja ülemuse, Balrogi, Vega, Sagati ja M. Bisoni vastu, kordajaga suurenedes igal tasandil.

Mängijad, kes on võidukad kõigi nelja ülemuse üle, kroonitakse Sõjameeste maailmameister ja ka vastu võtta ja lisaauhind, mis teeb kokku mängu, mis teeb head tööd, säilitades globaalse kuulsuse saavutanud originaalse arkaadmängu nostalgia ja põnevuse.

Autentsusfaktor:

Lisaks oma mänguviisile kasutab NetEnt ka žanrit määratlev graafika originaalse võistlusmängu, aga ka ainulaadse heliriba ja animatsioonide osas, et jääda brändile ja enimmüüdud tiitlile võimalikult truuks.

Ametlikus pressiteates, NetEndi mängude direktor, Bryan Upton, selgitas autentsuse olulisust uue mängu kujundamisel …

„Street Fighter II: World Warrior Slot ™ -i arendamisel arendades tundsime suurt vastutust oma slotimängu tagamise eest elas kuni ikoonilise 90ndate originaalini – videomäng, mis jätkas fännide meelelahutust peaaegu 30 aastat.

Autentsus oli kriitiline tegur selle mängu kujundusele, alates arkaadide inspireeritud kunstist ja helidest kuni mängu mehaanikani, aga ka Beat the Bosses ja Car Smashing boonusvoorudeni. Me kujundasime mängu selleks õhutavad mängijate nostalgilist konkurentsivõimet kogu mängu vältel. Oleme lõpptoote üle tohutult uhked ja loodame, et mängijad üle kogu maailma hindavad seda. ”

Rootsi digitaalselt levitatavate mängusüsteemide tarnija teatas uue täienduse lisamisest kaubamärgiga mängude saal kuulsuse tagasi veebruaris ja toona ütles Upton: “Selliste kaubamärkide kallal töötamine on unistuse täitumine.”

Uue ilmega fuajee:

Hiljuti avalikustas NetEnt mängijatele orienteeritud Fuajee ja minifuajee kasutajasõbraliku kujundusega, mis võimaldab sujuvat navigeerimist mängude vahel. Uue ilmega fuajee on mõeldud: parandada mängijate kaasatust pakkudes rohkem mängimisvõimalusi. See samuti võimaldab operaatoritel valida alates üldistest brändinguvõimalustest, mis on kõigile partneritele kättesaadavad või loovad spetsiaalse keskkonna.



[ad_2]

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga