Kalamba Games kuulutas välja uue Bullseye kaubamärgi

[ad_1]

Kalamba Games, kes tugevdab oma positsiooni järgmise põlvkonna tarnijana, teatas oma uue kaubamärgi Bullseye turuletulekust, mis hõlmab endas nii oma patenteeritud kaughasartmänguserverit (RGS) kui ka reklaamiriistade tootepakkumisi.

Uue kaubamärgi turuletoomine on kooskõlas Maltal asuva stuudio plaanidega ettevõtet veelgi laiendada.

Uus bränd hõlmab mitmeid rahvusvahelise mängustuudio uusi reklaamivahendeid, mis esialgu tehakse kättesaadavaks partneritele, kes on otse integreerunud Härjasilm RGS.

Otsene juurdepääs mängudele:

Kasutuselevõtt on kavandatud 2020. aasta teises pooles otsene juurdepääs enam kui 35 ainulaadsele Kalamba tiitlile. Täiendavaid mänge tuleb lisada kiiresti, Maltal ja Krakovis asuv stuudio säilitab oma praeguse väljalaskemäära umbes üks kuu.

põhistrateegia järgmine etapp

Kommenteerides ettevõtte viimaseid uudiseid, on Kalamba tegevjuht ja kaasasutaja Steve Cutler, ütles hiljutises pressiteates …

„Oleme väga rõõmsad Bullseye kaubamärgi turule toomise üle, kuna see kajastab meeskonna rasket tööd ettevõtte küpsuse suunas viimisel ja rõhutab meie pühendumust oma partnerite edu toetamisele.

„Härjasilm esindab järgmine etapp põhistrateegia ja visiooni, mille lõime 2016. aastal. Loomulikult ootame oma mängude portfelli edasist arendamist, kuid pealkirjade sidumine metafunktsioonide ja kihtide kaudu tagab, et ehitame läbi aegade turule juhtiva mänguautomaadikogemuse. ”

Sekula intervjuu:

Eelmise kuu intervjuus mängude juht, Andy Sekula, kommenteeris, miks tema arvates peaksid mängijad valima Kalamba mängud, kui tänapäeval on välja antud nii palju uusi mänge, märkides …

„Meid inspireerivad paljud matemaatika- ja kunstiteosed paljudest slotimängudest ja proovime alati riba tõsta. Üks peamisi asju, mida me praegu teisiti teeme, on anda mängijatele võimalus tegeleda mängudega oma tingimustel, mis mahutab erinevate segmentide jaoks erinevad mängustiilid.

„Näiteks lubame kohandada nende eelistatud volatiilsusprofiili kaudu HyperBet, kuid lisame oma mängudesse ka uuenduslikke metakihte, mis võimaldavad mängijatel saavutada suur potentsiaalne võit; nagu näiteks jackpotid, lähetused ja juhuslikud kõndivad metsikud, mis kõik seavad mängijakogemuse ette ja keskele. Arvame, et see kõik annab meile turul üsna eristatava pakkumise. ”

Viimane väljaanne:

Mängustuudio andis hiljuti välja ka oma värskeima pealkirja Griffin’s Quest, a 6 × 5 suure volatiilsusega pesa koos Kalamba allkirjaga HyperBonuse funktsiooniga, koos Griffini Questi, rattaboonuse ja võlujaotuse sümboliga. Mängu levitatakse Oryx Gamingu kaudu.



[ad_2]

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga