Kaks uut ettevõtet panustavad veebipõhise kihlvedude brändi loomisele


Carousel Group teatas sel nädalal uuest partnerlusest meesteajakirjaga Maxim. Spordiennustuse ja kasiino operaator töötab koos Maximiga uue online-hasartmängude kaubamärgi MaximBet.com loomiseks. Uus iGamingi sait sisaldab veebikasiinosid ja spordiennustusi, Maximi sisu on tööriist, mis aitab kaasata nii ajakirjade kogukonda kui ka spordiennustajaid.

Partnerluse üksikasjad

Maximil on suur ja lojaalne kogukond, millest saab uue kihlveobrändi publik. Carousel Group kasutab Maximi integreeritud võrku, sealhulgas trükitud, digitaalsed ja sotsiaalsed platvormid, et kaasata demograafiline ulatus spordiennustajatelt kogukonnale Maxim.

Carousel Groupi tegevjuht Daniel Graetzer kommenteeris partnerlust, öeldes, et Maxim on silmapaistev elustiilibränd, millel on 25-aastane kogemus. Kombineerituna kihlveoruumi Karusselli kogemusega, võimas uus hasartmängude kaubamärk luuakse.

Uus kaubamärk peaks turule tulema kolme kuu pärast ja pakub Maximi jaoks esmaklassilist meelelahutust ja VIP-kogemust.

Sisse koos uue tehinguga, teatas Carousel Group ka A-seeria investeerimisvooru sulgemisest. xSigma Entertainment Limited rahastas 50 miljonit dollarit. xSigma on ZKIN International Groupi tütarettevõte, mis on tehnoloogiaarendusettevõte. Nad tegutsevad ettevõtte kapitalipartnerina MaximBet.

Carousel Group on USA-s pakkunud spordiennustusi alates aastast 2020. Ettevõte on teinud tehinguid Colorado, Indiana, Iowa ja New Jersey.

RaceBook.com ja SportsBetting.com

Aastal 2019 Karussellirühm otsustas veebimänguturul turule tuua kaks uut kaubamärki: RaceBook.com ja SportsBetting.com. Üks sait on keskendunud võidusõidule, teine ​​aga spordile. Nende saitide avamisega mõni aasta tagasi pakkus Carousel Group Malta Gaming Authority litsentsimist.

Kuna MGA kiitis need kaks kaubamärki heaks, saidid saidid avada Ladina-Ameerikas ja Euroopas. Saitide omandamine viidi lõpule 2018. aasta sügisel. Ettevõte sai osaleda SiGMA Maltalja käivitage selle käigus uus sidusettevõtete programm ning vaadake kahte uut kaubamärki.

Uus leping Maxim lubab Karusselligruppi jõuda uhiuue demograafiani ja laiendada selle ulatust spordiennustuse ja online-kasiinoteenustega. Partnerlus erineb tavapärasest operaatori / mänguettevõtte tehingust ning on märk sellest, kuidas USA võrguhasartmängutööstus muutub ja areneb, kui turule tuleb rohkem sidusrühmi.