Käivitub uus fännide kaasamise platvorm Simplebet

[ad_1]

Pärast enam kui 35 miljoni dollari suuruse rahastamise kogumist, sealhulgas märtsis lõppenud 11 miljoni dollarist B-sarja vooru, teatas New Yorgis asuv B2B tootearendusettevõte Simplebet ametlikult oma käivitamisest. Ettevõte soovib aidata luua tooteid spordiklubide pakkujatega nagu DraftKings professionaalsetele liigadele.

Asutatud aastal 2018 tööstuse veteranide poolt Chris Bevilacqua, Joey Levyja Scott Marshall, Kasutab Simplebet masinõpet ja reaalajas kasutatavat tehnoloogiat, et muuta iga spordisündmuse iga hetk kihlvedude võimaluseks. Neid vahendeid kasutades luuakse uus kihlvedude kategooria “mikroturud”, mille tulemused saadakse allika sõnul mõne minuti või sekundiga.

“Iga hetk muutub mängu mänguks.”

Tehnoloogia mõju on kolmekordne. See võimaldab olemasolevatel spordiraamatute operaatoritel ja tehnoloogiaplatvormidel pakkuda oma praegustele klientidele uued kihlvedude turud uute klientide leidmiseks, vähendab klientide omandamisega seotud kulusid ja tõstab klientide kogu eluea väärtust.

Ettevõtte investorid:

Ettevõtte investorid esindavad seda, kes on meedia- ja sporditööstuse juhid, sealhulgas Major League Baseball’id (MLB) San Francisco hiiglased; David Blitzer, Rahvusliku Korvpalliliidu (NBA) Philadelphia 76ers, National Hockey League’s (NHL) New Jersey Devils ja Crystal Palace FC kaasomanik ja kaaspartner; Jeff Mallett, Yahoo asutaja tegevdirektor ja president, Major League Baseball’i San Francisco Giantsi peamine partner ning Kanada profijalgpallimeeskonna Vancouver Whitecaps FC kaasomanik ja tegevjuht; Steve Ellman, professionaalse jäähokimeeskonna Phoenix Coyotes endine omanik ja esimees; ja David Levy, Turner Spordi endine president.

Turuvõimalus:

Kommenteerides võimalust, Simplebeti tegevjuht, Chris Bevilacqua, ütles …

„Nägin juba 2018. aastal ainulaadset turuvõimalust, kus spordikihlvedude tööstusega – eriti pärast PASPA kehtetuks tunnistamist USA-s – põrkuvad spordiennustuste valdkonnas kokku väärtuslikud spordimeedia õigused – kõigi andmete kogumise ja täpsustamise kaudu toiteallikaks on masinõpe ja automatiseerimine.

„Nägin hiiglaslikku turu võimalust fännide kaasamisplatvormi loomiseks muutes spordimeedia õigused veelgi väärtuslikumaks, kombineerituna spondeerimise ja digitaalse / mobiilse interaktiivsuse kaudu loodud spordikihlvedude tuludega, suurendades samal ajal spordikihlvedude korraldust ka tärkaval USA spordikihlvedude turul. “

Esialgne toote lansseerimine:

Lähinädalatel saab teadaolevalt NYC peakontor tuua turule oma esimene kiltkivi, pärast seda, kui ta on juba ennast sellega joondanud Marquee spordivõrgustik pakkuda Illinoisi fännidele statistilisi andmeid nahkhiire tasemel. Piirkondlikku spordivõrgustikku käivitati 22. veebruaril 2020. aastal haldavad Sinclair Broadcast Group ja Chicago Cubs.

Snea Advisory asutaja ja Ameerika Gaming Association (AGA) avalike suhete endine asepresident on kõrgete lootustega ettevõtte suhtes, Sara Slane, kes on ka Simplebeti investor, teatas ettevõtte pressiteates väidetavalt …

„Uuenduslikud tooted, mida Simplebet spordiennustuste areenile toob, muutuvad mängude vahetajaks.

“Simplebet loob võimaluse kiirendada spordiennustuste vastuvõtmist laiemale publikule ja edendada fännide sporditarbimise viise. Mikroturu kihlveod muudavad juhuslikud spordifännid spordiennustajateks, saades samal ajal olemasolevatelt kasutajatelt rohkem tulu. ”

Simplebeti sõnul on see esimene ettevõte, kes “pragune koodAutomatiseerimise ja masinõppe kasutamise võimaldamine mängusiseste kihlvedude võimaldamiseks mikroturgudel.

Ettevõtte veebisait jaotab selle kenasti ära …

“Samamoodi tutvustasid igapäevased fantaasiaspordid kiiret rahuldust hooajapikkustele fantaasiatele, Mikroturud tutvustavad spordiennustustele viivitamatut rahuldust. ”

Simplebeti missioon ajal, mil spordiennustusturg põleb, “on fännide kaasamise edaspidine jõud. ”



[ad_2]

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga