IMG ARENA virtuaalne toode avaldatakse veebisaidil GoldenPark.es

[ad_1]

Briti spordikihlvedude teenus ja infosisu sõlmpunkt IMG ARENA on sõlminud uue partnerluslepingu Hispaania kihlvedude korraldaja Golden Parkiga, kes on oma virtuaaltooteid turule tulnud koos grupi võrgumängude kaubamärgiga GoldenPark.es.

Lepingu kohaselt on Londoni peakontori ettevõte tervikuna virtuaalne sport portfell, mis hõlmab kiirjalgpalli, tennist, hobuste võiduajamist, traavimist, jalgrattasõitu, kiiruisutamist, greyhounds ja speedwayd, on nüüd koos operaatoriga Madridi põhineva tehnoloogiaettevõtte kaudu otseülekande teinud TecnalisAlira mänguplatvorm Hispaania ja Ladina-Ameerika jaoks.

Suurendage kaasatust:

IMG ARENA kaubanduse vanem asepresident, Max Wright, kommenteeris uut tehingut ametlikus pressiteates, öeldes:

„Golden Park on teinud märkimisväärseid investeeringuid nende mängijate innovatsiooni toomisse ja valinud meie virtuaalsete toodete abil ideaalse võimaluse kaasamiseks.

See tehing tähistab meie virtuaalse äri kasvu olulist etappi, kindlustades IMG ARENA-l turuliidri Hispaania turg. Lisaks hõlbustab integreerimine Tecnalisega, Hispaania turu juhtiva mänguplatvormiga ja end positsioneerides LATAMi turuliidritena, lihtsat ja tõhusat teed meie sisu integreerimine laiemale operaatorikogumile kogu Hispaanias ja Ladina-Ameerikas. ”

Globaalne kohalolek:

2012. aastal käivitatud IMG ARENA virtuaalne spordiportfell tarnitakse praegu enam kui 50 operaatorile kogu maailmas. Ettevõte teeb koostööd enam kui 460 tipptasemel spordiraamatute operaatoriga kogu maailmas, pakkudes “alati sisse lülitatavaid” teenuseid, sealhulgas tellitavaid virtuaalseid sporditooteid ja 24/7 otseülekanne.

Samuti kommenteerib uut partnerlust Golden Parki juhataja, Victor Sánchez, ütles …

„IMG ARENA abil on meil hea meel turule tuua parimaid Hispaania turul pakutavaid virtuaalseid tooteid. Meie mängijad võivad oodata uhiuut mängupakkumist, mis võtab kasutusele Kuldne park kogemus järgmisele tasemele. ”

Technalise operatsioonide juht Alejandro Serrano Zaera, märkus …

„IMG ARENA põneva virtuaalse toote lisamine Alirale on suurepärane lisa meie olemasolevale pakkumisele. Oleme kindlad, et see on areng, mis osutub populaarseks paljude meie partnerite ja nende mängijate seas. ”

NASCARi partnerlus:

Briti firma, mille klientide hulka kuuluvad ATP, UFC, Euroopa ja PGA golfireisid, FA Cup ja Serie A, moodustas hiljuti pikaajalise partnerluse koos NASCAR-iga, mis näeb rahvusvaheliste spordiennustuste pakkujaid esimest korda otseülekandes NASCAR Cup-sarja võistlustele.

2019. aastal jälgis 56 miljonit vaatajat kogu maailmas IMG ARENA sisu üle 175 miljoni tunni.



[ad_2]

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga