ESPN debüteerib BETi uue Las Vegase stuudio kaudu

[ad_1]

Sel nädalavahetusel välja kuulutatud esmaspäeva õhtul debüteeris ESPN esimese osa Panustage, 30-minutiline programm, mis edastatakse väidetavalt kolmel õhtul nädalas üle spordikanali digitaalsete platvormide. Saade sai alguse ESPNi uuest tipptasemel stuudiost, mis asub Las Vegas Stripil asuvas The LINQ Hotel & Casinos enne iga-aastast 1. nädalat. Esmaspäeva õhtu jalgpall topeltpea.

Uus stuudio ja sisu on viisakalt rahvusvahelise, multimeediumiga spordimeelelahutusettevõtte ja Caesarsi meelelahutus Korporatsioon (NASDAQ: CZR), mis on kirjutatud selle aasta alguses ja mis sisaldab ka segmente Igapäevane kihlvedu, ESPNi esimene hasartmängudega seotud sari.

Lisaks uus saade [Bet]ESPN käivitas ametliku pressiteate kohaselt esmaspäeva, kolmapäeva ja reede õhtul ka spetsiaalse spordihasartmängu Youtube kanal.

Panustage on saatejuhtideks Joe Fortenbaugh ja Tyler Fulghum ning see on saadaval elada ja tellida vaatamine ESPN-i rakendus ja võrgu YouTube’is Facebookja Twitter sotsiaalmeedia kanalid.

Digitaalne koosseis:

Pressiteate avalduses avaldas ESPNi sotsiaalse sisu digitaalse ja sotsiaalse video vanemdirektor Mike Foss ütles …

Panustage võimaldab meil suhelda fännidega ja juhtida vestlust viisil, mis aitab kaasa sellele, mida me kõige paremini teeme sotsiaalsetel ja digitaalsetel platvormidel.

„Oleme oma digitaalsete saadete kiltis saavutanud tohutut edu ja kasvu 2020. aastal. Panustage esitleb LINQ-s uut hämmastavat stuudiot ja me oleme tohutult põnevil uue otse- ja interaktiivse saate tuuma pakkumise üle oma vaatajaskonna laiendamise prioriteedile. “

Vahepeal esitatakse YouTube’i kanal hasartmängudega seotud segmendid nii Las Vegase toodetud etendustest kui ka kogu nädala üldprogrammidest, vastavalt ESPN-ile.

Vastavalt 2020. aasta mais sõlmitud koostööle on Caesars Entertainment ka ESPN-i ametlik koefitsiendiandja nii televisioonis kui ka digitaalselt ning saab kogu ettevõttega seotud omistamist. Vahepeal on muud reklaami- ja sponsorlusaktiveerimine käivitatud ja jätkuvad kogu lepingu kehtivusaja jooksul.

Teadmata tulemused:

Kuna seadusliku spordiennustuse turg kasvab USA-s jätkuvalt, muutuvad need turud nii liigade kui ka võrkude jaoks järjest olulisemaks.

Suurenenud fännide kaasatus on programmi suurim panustaja 2,3 miljonit dollarit aastas NFL näib olevat seaduslikest spordiennustustest huvitatud, selgub Ameerika Gaming Associationi (AGA) tellitud 2018. aasta septembri Nielseni spordiuuringust (pdf).

Vahepeal on hiljuti avaldatud Ameerika Mängude Ühing (AGA) leidis, et 2020. – 21. NFL-i hooajal plaanib panustada rohkem kui 33 miljonit Ameerika täiskasvanut, kusjuures suurem hulk panustajaid kavatseb NFL-i panuseid panna nii veebipõhistesse spordiraamatutesse kui ka lihtsatesse mängukohtadesse kui 2019. aastal.

Siiski on huvitav näha, kuidas see kõik mängib pandeemia valguses, mis alates märtsi keskpaigast on enamiku USA spordialasid ootele pannud, mille tulemuseks on mullide hooajad ja loobumised ning mis on spordiala fännid teatavad “üldiselt madalamast entusiasmist” nnprotestihooaeg”Kirjutas Rahvusliku Jalgpalliliiga (NFL) Seattle Seahawksi treener Pete Carroll.



[ad_2]

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga