Detroit Tigers sõlmib punktidBetiga

[ad_1]

Esimene spordiraamatute pakkujaga partneriks olev MLB on Detroiti tiigrid. Michigani pesapallimeeskond teatas äsja spordiraamatute pakkujaga PointsBet mitmeaastasest lepingust. Alates sellest hooajast lisab PointsBet Comerica pargis sildid koos spordiraamatuga, et neid näidataks ka Tigersi raadiovõrgus ja otseülekande saates.

Koos töötama:

Tehing tähistab esimest korda MLB meeskond töötab koos spordikihlvedude kaubamärgiga, üks paljudest, kes on tulemas, kui MLB alustab hooaega Covid-19 pandeemia jätkudes. Lisaks brändi reklaamimisele palliplatsil, raadios ja voogesituse saates, PunktidBet integreeritakse ka meeskonna koosseisu District Detroiti rakendus.

Tiigreid esindav ettevõte Ilitch Holdings on grupi presidendi Chris Grangeriga kommenteerinud, et tiigrite suured fännid saavad nautida PointsBeti isikupärastatud platvormi, kuna see pakub ainulaadseid elamusi ja ka uuenduslikke pakkumisi.

PointsBetil on juurdepääs MLB ametlikele andmetele ning õigus kasutada oma spordiraamatutoodetes Detroiti liiga märke ja logosid. PointsBeti tegevjuht Johnny Aitken näeb liiga väärtust, kinnitades ESPN-ile, et ta peab pesapalli innovatsiooni kihlvedude osas kõige vaieldavamaks spordialaks.

Aastal 2019 pakkus PointsBet USA-s teenuseid, pakkudes kihlveod eraisikutele ajal Major League’i pesapalli mängudel. Mängijad võivad panustada, kui taigen lööb välja või lööb koduse jooksu.

Partnerlus NBA-ga:

Tehing MLB-ga pole esimene liiga PunktidBet on sõlminud lepingu selle aastaga. Veebruaris sõlmis bränd lepingu Rahvuslik korvpalliliit (NBA), seatud toimima liiga ametlikuks spordiennustuste operaatoriks.

Sarnaselt MLB tehinguga integreerib PointsBet oma kaubamärgi NBA sotsiaalmeedia kanalitesse, kasutades statistikat ja analüütilisi võimalusi, et fännid saaksid reaalajas ülevaate, et nad saaksid NBA panustega teha kvaliteediprognoose.



[ad_2]

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga