Chicago karude ja PointsBet Sign Partnerlusleping

[ad_1]

Spetsialistide tipptasemel operaator PointsBet on sõlminud uue lepingu NFL-i meeskonnaga Chicago Bears. Operaator on nüüd jalgpallimeeskonna esimene spordiennustuse sponsor. Sponsorina on PointsBetil nüüd juurdepääs Bearsi logodele, IP-le ja märkidele ning võimalustele sponsorluseks ja kaubamärgi nähtavuseks digitaalsete platvormide kaudu.

Koos töötama

Euroopa Komisjoni president ja tegevjuht Chicago karud, Ted Phillips, kommenteeris uut tehingut, märkides NFL-i meeskond ei saa olla põnevil, kui tervitada PointsBeti oma partnerina. Tehingu osana pakub PointsBet registreerimiskoodi spetsiaalselt Karude fännidele. Seda koodi saab kasutada operaatori mobiilirakenduse kaudu ja see pakub juurdepääsu kampaaniatele.

Mis puudutab spordiennustust, siis on PointsBet valmis pakkuma Karude fännidele moneyline’i ja eelmänguga leviala ennustustüüpide jaoks parimat hinda. Tehingu väljakuulutamine saabub veidi aega pärast seda, kui kihlveobränd teeb koostööd Karude legendi Devin Hesteriga.

Partnerlus teise NFL-i meeskonnaga

Vaid mõni päev enne Karude teadaande avaldamist PointsBet paljastas partnerluslepingu Indianapolis Coltsiga. Operaator on nüüd NFL-i meeskonna ametlik spordiennustuspartner. Bränd soovib kasutada Colts parandada sponsorlusvõimalusi ja kaubamärgi nähtavust.

Panustamisbränd ei ole ainult osaline NFL. Samuti sõlmisid nad lepingu Indiana Pacers, et asetada end NBA esiritta. PointsBet on uhke, et on ühendatud Indiana mõlema frantsiisiga ja seadnud riigi spordiennustusbrändi prioriteediks.


Chicago bearssports kihlvedude partnerpunktide panus



[ad_2]

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga